Hiruscar Anti-Acne Review & Giveaway

27 Ogos 2017 – 30 Ogos 2017. Stay Tuned! Giveaway berlangsung di Facebook ruby.my.

_______________

Read My Blog :

Like My Facebook Page :

Become my friend on Facebook :

Follow me on Instagram

Chat with me on Twitter :

Explore more on Google + :

Subscribe my Youtube channel :

_______________

Disclaimer : All contents belong to ruby.my and it is not associate with others. The video consisting either personal bought or given by client to do review. Copyright to RUBY MY NETWORK

Có thể bạn quan tâm:

Comments

  1. Syafika Lokman

    boleh guna sekli cetaphil ke ? sbb hiruscar anti acne and klit sye jerawatan plus sensitif. trtarik hiruscar sbb tkde buih

  2. Nullynn18

    Sya pun nak cuba tapi takut la kak .. Sbb dh beratus duit habis cri produl ssuai lngsung tak jumpa hmmm saya stat jrawat 12 tahun skrg 15 ada la ilang skit tapi jerawat kecik2 merah tu still timbul .. Cm mana nak elak dia tumbuh slalu eh

  3. Bro Framestone

    Lately, banyak pulak jerawat mekar bagai cendawan tymbuh selepas hujan… petanda apakah ini? Adakah gua dah jadi remaja semula?

  4. Cik ILA menari

    Dok baca review tentang hiruscar lately. Muka Cik Ila tengah berjerawat ni gara-gara tukar pencuci muka. Aduh, dah tak comey lagi sebab jerawat tu meninggalkan parut. Stress je. Tertarik dengan SPOT GEL dia.

  5. Hanny Abdullah

    Akk ada jugak naik jetawat tapi sesekali je bila bulan mengambang..hehehe, si aeysha je yg naik teruk jerawat pasir kat muka dia. Terasa nk bg dia gunakan produk ni je

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *