Hiruscar Anti-Acne Review & Giveaway

27 Ogos 2017 – 30 Ogos 2017. Stay Tuned! Giveaway berlangsung di Facebook ruby.my.

_______________

Read My Blog :

Like My Facebook Page :

Become my friend on Facebook :

Follow me on Instagram

Chat with me on Twitter :

Explore more on Google + :

Subscribe my Youtube channel :

_______________

Disclaimer : All contents belong to ruby.my and it is not associate with others. The video consisting either personal bought or given by client to do review. Copyright to RUBY MY NETWORK

Comments

  1. Nullynn18

    Sya pun nak cuba tapi takut la kak .. Sbb dh beratus duit habis cri produl ssuai lngsung tak jumpa hmmm saya stat jrawat 12 tahun skrg 15 ada la ilang skit tapi jerawat kecik2 merah tu still timbul .. Cm mana nak elak dia tumbuh slalu eh

  2. Cik ILA menari

    Dok baca review tentang hiruscar lately. Muka Cik Ila tengah berjerawat ni gara-gara tukar pencuci muka. Aduh, dah tak comey lagi sebab jerawat tu meninggalkan parut. Stress je. Tertarik dengan SPOT GEL dia.

  3. Hanny Abdullah

    Akk ada jugak naik jetawat tapi sesekali je bila bulan mengambang..hehehe, si aeysha je yg naik teruk jerawat pasir kat muka dia. Terasa nk bg dia gunakan produk ni je

Trả lời

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *